Zapraszam Was na grupową sesję dźwiękowo – terapeutyczną, podczas której będziemy praktykować kierowanie uwagi na czucie ciała i bycie w tu i teraz.
Będziemy pracować z uwagą i oddechem, aby skontaktować się ze swoim ciałem i uświadomić sobie skumulowane w nim napięcia. Następnie w wizualizacji połączymy się z naszymi rodzicami, dziadkami i dalszymi przodkami, aż dotrzemy do Źródła naszego Istnienia.
Medytacja zaczerpnięta z metody Ustawień Rodzinnych Berta Hellingera wprowadza nas w stan jedności z naszymi przodkami, sprawia, że czujemy z nimi więź i połączenie. Te narzędzia, pozwolą nam spotkać się ze sobą, poczuć jak się mamy w kontekście naszego systemu rodzinnego.
Następnie stosując połączenie śpiewu gardłowego z brzmieniem didgeridoo wytwarzam bardzo szerokie spektrum częstotliwości wibracji w zakresie <0.5Hz do 2,5kHz, przekazując w ten sposób informacje od przodków za pomocą żywych polifonicznych dźwięków bezpośrednio do osób w grupie. To szczególny i nowatorski sposób pracy w Polu.
Didgeridoo otwiera przestrzeń, która czasami jest przed nami zamknięta oraz domyka procesy, które potrzebowały domknięcia. Ponadto wibracje o tych częstotliwościach wpływają na całe ciało działając relaksująco, oczyszczająco, uwalniająco i pobudzająco na tkanki. Harmonizują półkule mózgowe. Siła uzdrowienia płynąca z dźwięku mobilizuje komórki organizmu do procesów samo uzdrawiania i samo regeneracji.
Sesja kończy się ćwiczeniem gruntującym. Podczas sesji korzystam z:
- wizualizacji inspirowanej metodą Berta Hellingera
- ćwiczeń kierujących uwagę na ciało i oddech
- ćwiczeń gruntujących
- doświadczeń pracy z Gurdjieff Movements
- śpiewu gardłowego
- dźwięku didgeridoo.
O mnie:
Paweł Zając – DAAT frequency – Certyfikowany Terapeuta Ustawień Systemowych w Taunus Instytut, należał do londyńskich grup gurdżijewowskich, gdzie zgłębiał wiedzę o Człowieku i Jego
Byciu, praktykował Gurdijeff Movements, posiada wykształcenie muzyczne, na didgeridoo gra od 26 lat, eksperymentuje także ze śpiewem mongolskim, bębnami afrykańskimi, drumlą, gongami, misami tybetańskimi i innymi instrumentami archaicznymi. Współpracuje z muzykami i współtworzy rozmaite projekty muzyczne. W 2021 wydał solowy album „Didgeridoo Story” symultanicznie z książką Marka Tomalika „9 Ognisk”
foto: Two Kulin nation women of the Port Phillip region, Melbourne, 1847