Legenda głosi że didgeridoo ( nazwa duchowa „Yulungal”) pochodzi z „Czasów Uśpienia” (Dream Time) i jest ucieleśnieniem głosu Tęczowego Węża, który brał udział w tworzeniu świata.
Przez niektóre klany jest uważane za głos boga węża „Cunmurra” przyniesiony w Czasie Uśpienia przez „Kudajuk” twórcę pieśni, wierzono, że didgeridoo było jego długim rogiem lub pustą w środku trzciną w której przechowywał wszystkie swoje pieśni otrzymane od wielkiej Matki Ziemi „Yammacoona”.
Dźwięk didgeridoo jest niepowtarzalny i nieporównywalny, przejrzysty i pierwotny, w potocznym rozumieniu nie można nazwać go „muzyką”.
Dla Australijskich Aborygenów jest Świętym Głosem, transformującym świadomość. W dźwięku tym usłyszymy Naturę. W brzmieniu, częstotliwościach i wibracji, doznajemy połączenia ze Źródłem. Jest Głosem Niewidzialnego, przekazującym wiedzę z poza naszego wymiaru.
Paweł Zając Daat Frequency
Zapraszam Państwa na grupową sesję dźwiękowo – terapeutyczną, podczas której łączę grę na didgeridoo wraz ze śpiewem mongolskim i metodą Ustawień Rodzinnych Berta Hellingera. To szczególny i nowatorski sposób pracy w Polu. Podczas sesji, osoba doświadcza połączenia ze Źródłem. Stosując połączenie śpiewu gardłowego z brzmieniem YIDAKI wytwarzam bardzo szerokie spektrum częstotliwości wibracji w zakresie <0.5Hz do 1,2kHz. Przekazuję w ten sposób informacje od przodków za pomocą polifonicznych dźwięków bezpośrednio do osoby odbywającej pracę. Ponadto wibracje o tych częstotliwościach oddziałują na całe ciało, działają relaksująco, oczyszczająco, uwalniająco i pobudzająco na tkanki. Harmonizują półkule mózgowe. Siła uzdrowienia płynąca z dźwięku mobilizuje komórki organizmu do procesów samouzdrawiania i samoregeneracji.
O mnie:
Paweł Zając – DAAT frequency – Certyfikowany Terapeuta Ustawień Systemowych w Taunus Instytut, należał do londyńskich grup gurdżijewowskich, gdzie zgłębiał wiedzę o Człowieku i Jego
Byciu, praktykował Gurdijeff Movements, posiada wykształcenie muzyczne, na didgeridoo gra od 20 lat, eksperymentuje także ze śpiewem mongolskim, bębnami afrykańskimi, drumlą, gongami,
misami tybetańskimi i innymi instrumentami archaicznymi. Współpracuje z muzykami i współtworzy rozmaite projekty muzyczne.